صدای پای باران

روزهای دلتنگی من

1394/2/7 2:01
نویسنده : eli
55 بازدید
اشتراک گذاری

دختـرم ؛

این هفته ها ، هفته های آخر است که تو در منی 

باور کردنش سخت است دختــرم 

دلم تنگ می شود برای 

تمام دردها ، ناراحتی ها و بی خوابی ها

تمام بی اشتهایی ها ، بد ویاری ها

تمام استرس ها ، بی قراری ها و نگرانی هایم بابت سلامتیت

دلم تنگ میشود برای تکان خوردنت ، سکسکه هایت و سفت شدن هایت

برای شکم خالی بدون تــو

دلم تنــگ می شود 

اما ؛

چاره ای نیست کوچــولوی من ، باید بیایی !

سالم و شاد بیا دختـر زیبــاروی من ، من و بابایی منتظرت هستیم 

منتظر دیدنت ، در آغوش کشیدنت و بوسیدنت .

خدایــا فقط چند هفته تا مــادر شدنم باقی مانده

تا سه نفره شدمان

 دختـــرکم!این دوران هر چند سخت ولی میگذرد .

و در آخر ای آفـریدگار هستی!

نگاهبان دختر من و تمامی نی نی ها باش!

 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه مادر
7 اردیبهشت 94 9:23
گفتی عزیز هری دلم ریخت مبارک باشه قدمش خدا کنه قدرتو بدونه خدا کنه این امانت الهی صحیهو سلامت بدنیا بیاد خدا کنه سایه مامانو باباش کمه نشه از سرش وقدر شونو ببینه وگذشت زمان یادش نبره که برا مامان شدن سر از پانمیشناختی ودردهاش برات شیرین بود تا بهشتی شدن فاصله ای نیست بهتریتن مامان دنیا کمی حوصله کن اونوقته که یاد میره تمام دردها وسختیهااین زمانرو مرسی عزیز جون که به خونه کوچولوم سر زدی و ممنون از روحیه دادنت ایشالله زیر سایه پدر یزرگ و مادر بزرگش بزرگ بشه بتونه نوه لایقی براتون باشه